Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 24 november 2012

Av Heratorpets Vinja - 24 november 2012 22:27

Skönt med lite sovmorgon efter att ha gått upp 2 dagar tidigt. Det var inte alls nått vidare väder när vi vaknade   , det var mulet och duggade lite   . Men som tur var så vid 12-taget så kom solen fram   så då gick vi ut och gick en sväng   .


Som vanligt var det svårt bestämma var vi skulle gå, men det blev elljusspåret till slut då det är minst geggigt där   . Blev även lite traskande i blåbärsriset för tjejerna, ja för mig också   . Så dagens promenad blev ca 4,5 km. Bozza sprang som vanligt längre då hon springer som en liten iller i skogen.


 

Utsikt över ån.


 

Vinja håller koll på dottern.


 

Hmm, Bozza är inte alltid så samarbetsvillig fotomodell.


 

Liten Bozza. Hmm, verkar behöva stödja upp örat lite mera tror jag.


 

Min fina Vinja.


 

Äntligen kollar bägge åt samma håll....


 

Kul att busa med mamma.


 

Fullt ös.


 

Rolig bus stil hon har Bozza.


 

Mycke spring i benen har hon lilltjejen.


 

Vinja vet hur man poserar men Bozza har nått annat för sig.


 

Fina lilltjejen.


 

Mattes raring   .


 

Mina söta flickor.


 


 

Lite mera bus med morsan.


 

Bozza på upptäcksfärd.


 

Samma pinne är alltid bäst.


 

Söta Vinja.


 

Men jösses vad det ska fotas då....


Resten av dagen så har vi bara slappat och tagit det lugnt   , det har varit så skönt   .


I morgon så är det valpträff för Enduros F-kull och självklart så måste jag åka dit och få se dom "små" raringarna. Hoppas att vädret blir bra så man kan fota lite också.


Hoppas att ni haft en bra lördag och att solen visat sig hos er också   .


 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards