Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Heratorpets Vinja - 26 november 2012 21:49

Klockan har rasslat på fortare än jag tänkt mig så det blir att blogga snabbt idag   .


När jag slutat jobbet idag så åkte Vicky och jag till Vilsta och gick 5 km spåret. Det var upplyst nästan hela vägen, var bara en bit vi fick gå i mörkret.


Bilder under promenaden var ju inte att tänka på när vi gick, så det fick bli några kort i halvmörker precis innan vi började att gå.


 

Bozza är inte så sammarbetsvillig....


 

Du Molle, ska man göra så som hon gör...Nej du Happy det får man verkligen inte...Psst, res dig upp då Bozza...Din mamma får ju skämmas över dig   .


 

Äntligen alla på rad   . Happy, Bozza, Vinja och Molle.


 

Vicky och Molle.


 

Bozza kommer farande i mörkret.


 

Happy syns bra.


 

Vinja måste ju självklart få vara med.


Attans kort och tråkig blogg idag   . Men tyvärr så styr jag inte över vädret och att det blir mörkt så attans tidigt ute   .


Nu ska jag skynda mig fixa mackor, fixa hundarnas käk och rasta tjejerna och förhoppningsvis komma i säng sen   .


 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards