Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Heratorpets Vinja - 14 oktober 2013 17:19

Ja då var det natt vecka igen då.


Blev bara en en promenad idag utan varken uppletande eller nått annat. Hade tänkt göra lite uppletande men kände jag behövde hem och laga mat så jag hinner sova    lite också innan jag ska åka.


Har varit himla mulet och trist idag så det blev tyvärr inga roliga kort idag   . Fast efter lite fix och trix så kunde jag använda några i alla fall   .


.


 

Posera i höstlöven. Tänk om solen varit framme så mycke bättre det blivit då.


 

Attack på dottern.


 

Bägge gillar att kolla bryggor. 


 

Bozza spanar.


                 

En massa kul bus blev det.


 

Nyfiken liten Bozza.


   

Vinja jagar Bozza.


   

Min fina tjej.


 

Ser ni vad som finns på bilden.


 

Det här lilla råddjuret såg vi.


   

Lillpluttan.


Berg geten Bozza.


   

Min lilla söta flicka   .


 

Alla stenar måste man upp på.


.


Nu är det dags gå och sova lite så man orkar med att jobba i natt.


Ha det så bra ni alla så hörs vi kanske i morgon igen   .

 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards