Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Heratorpets Vinja - 27 oktober 2013 22:15

Upptäckte att Vinja gjort sig lite illa i tassen efter fredagens jakt   . Tyvärr är hon inte lika "tålig" som dottern med att ha skon på sig så det blev att sätta skor på bägge framtassarna på dagens promenad så hon inte skulle halta. Igår hade hon bara en och då gick hon riktigt illa   .


Blev en sväng på ca 5 km idag med lite uppletande.


Trotts vi fått en timme till idag så har dagen bara svischat iväg....Fast jag har även hunnit med lite hemma, vilket inte är så ofta   .


Lite kort från dagen blev det självklart   . Tyvärr var det lite halv dåligt väder ute så korten blev inte som jag ville. Så ni får stå ut med dom ändå, för en blogg utan kort är ju super trist   .


.


 

Bozza hade lite bryggkoll idag.


Man kan ju kombinera bryggkollen med lite gräs ätande också.


 

Mina sötnosar   .


 

Jösses vad sjuk hon ser ut med två skor på sig....


 

Solen lyste som sagt med sin frånvaro.


    

Är inte mycke vackra löv ute kvar heller.


     

Bozza hittade sig en smaskig pinne.


 

Sitter och väntar på uppletande.


   

Bozza på väg ut och leta.


 

Hittade alla saker gjorde hon.


 

Vinja på väg ut och leta.


 

Självklart hittade hon också alla saker.


 

Min lilla söta busiga Bozza   .


.


Nu är klockan snart halv 11 så det börjar bli dags att leta upp sängen   . Men först ska det fixas inför jobbet i morgon o rasta tjejerna en sista gång, och framför allt måste jag bli trött också   och det är jag inte alls   .


Hoppas ni alla haft en bra helg med era fyrbenta vänner   .


Sköt om er och natti, natti   .


 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards