Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Heratorpets Vinja - 29 oktober 2013 20:59

Usch vad trist det är med vintertid, blir ju mörkt alldeles för tidigt   . Och inte blir det några bra kort heller när det inte finns nån sol   .


Idag så blev det bara en sväng på nästan 5,5 km men inget uppletande idag, får ta det en annan dag. Den ända träningen som blev är att jag sa "Fot" 2 ggr till Bozza och även ligg 2 ggr, man ska inte överdriva träningen   .


Dom bilder som blev kvar efter rensningen kommer här.


.


 

Vinja kollar in bryggan.


 

Självklart så ska nyfikna Bozza också kolla.


   

Självklart blev det lite bus.


 

Men jösses vad det ska fotas då....


 

En pytte liten stund lyste solen när vi var ute.


 

Min busiga lilla skrutta.


 

Min fina kloka Vinja.


    

Blev ett litet gruppfoto också.


.


Kom faktiskt i säng riktigt skapligt igår   , helt otroligt för att vara mig   . Känns faktiskt som det kan bli någorlunda skapligt i kväll också, om jag inte blir kvar för länge här vid datan   .


Håll tummarna för lite sol i morgon så man blir lite glad   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards