Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 19 april 2011

Fortfarande Seg Efter Helgen

Av Heratorpets Vinja - 19 april 2011 21:56

Blev inget bloggande igår för jag var så otroligt trött på kvällenI'm sorry. Åkte ut till klubben igår och tränade lite på kvällen. Körde både lydnad och uppletande.


Lydnaden gjorde vi allt utom framåtsändandet och det kändes helt okej  Wakka Wakka .Men uppletandet var rena katastrofen  Pulling My Hair Out. Var hur seg som helst och tog lång tid på sig att hitta sakerna. Hade det varit tävling så hade vi nog max hittat 2 saker Thumbs Down.



Några få ynka bilder kommer det här.



  

Vinja i solen på väg till bilen.


Här kommer två bilder tillägnat Quila och Ronja. Detta är kille som heter Rocky som är på våran klubb. Han var tyvärr ingen blogghund och inye så lätt att fota.



    



----------------------------------------------------------------------------------------------



Var även idag ute på klubben en sväng. Är ju skott träning på tisdagar så vi passa på att ligga plats med skott. Har inte gjort det sen tävlingen i höstas så det var dags och kolla om det funkade fortfarande. Och det gjorde det, inga problem alls  Bravo!.


Tränade även lite stegförflyttningar, inkallning utan stå och ligg, hopp och kryp. Tyckte det gick rätt bra idag också.


Sen åkte vi upp till skogen för att träna spår upptag. Verkar ju som lilla fröken glömt hur man gör sen i höstas  Thinking. Janne hade varit och lagt 4 upptag till oss. Det första gick hon bakspår så då fick hon bassning och blev uppbunden i skogen. Det andra gick hon först ut fel men vände efter några meter Terrific. Så efter det så slutade vi så hon skulle sluta med ett lyckande.


Blev inte inte mycke kort idag heller, men dom jag tog kommer här.



  

Vinja hittade en stor sten att posera på.


  

Mattes pärla efter ett lyckat upptag.


  

Janne och Berra i skogen.



I morgon så jobbar jag em så då behöver inte klockan ringa så super tidigt som kl 4,30 utan då kan man nog kunna få sova till 8,00 i alla fall.


Ha det så gott så hörs vi i morgon. Har verkligen varit så super seg efter helgen så jag ber verkligen om ursäkt att jag inte orkat besöka era bloggar  Sorry


Natti, Natti på er  Sleeping .











 
 
Ingen bild

Jenny o Dio

19 april 2011 23:04

Det är helt OK att få vara trött efter den helgen som ni har haft :) Man måste få bara vara ibland också!

Härligt att ni får till det med spårupptagen! Alltid finns det en massa saker att fila på, och det är ju tur :)

Här ska sovas också nu. Lilleman ska väl ha mat igen om några timmar kan jag tro. Det gäller att försöka hänga med i tempot så man hinner so själv också ;)

Lilla pirayan är inte riktigt lika pirayig längre. Dom vassa tänderna är nu utbytta :)

 
Britt Marie o Rudi

Britt Marie o Rudi

19 april 2011 23:04

Bra att skott-träningen funkade i år också! Det var samma här, jag fick ju lov att testa inför tävlingen. Vilken tur du har som får så mycket hjälp på klubben med spårträningen. Jag måste alltid fixa allt själv, men konstigt nog går ju Rudi icke-förarlagda spår hur bra som helst fast han aldrig får någon träning i det!
Sov så gott i morgon bitti!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

19 april 2011 23:55

Hahaha, du är ju gullig!!! Vad snopen jag blev ;-)
Nu kommer några följdfrågor.....Var han kommer från och så vidare..... Alltid kul ifall man hittar släktingar till Quila eller Ronja. Tack för att du tänkte på mig.
Tror jag det, att du är helt slut efter helgen. Skönt att du får sova lite i morgon.
Kul att få följa er träning och se dina bilder.
Kram
Susanne

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Laila, Kenzo och Izac

Laila, Kenzo och Izac

20 april 2011 13:58

....... määään Ann_magret... Bloggade du inte igår.. hmmmm.. hahaha.. även solaen har fläckar sägs det ju ;)
Hoppas allt är bra med er och att vi ses snart..
kram från oss

http://www.2vallhundar.se

 
Kicki

Kicki

20 april 2011 15:45

...men då...har du inte bloggat??? =P
Du skriver så mycket i vanliga fall så du får dispans när du hoppar över någon dag då och då men de får inte bli någon ful ovana heller!! ;-)

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Jeanette, & Sly

Jeanette, & Sly

20 april 2011 20:19

Kul att ni kommit igång ordentligt med träningen. Vill önska dig & Vinja EN GLAD PÅSK! Kram från oss

http://www.starsweepers.se

 
Hillman & Illerson

Hillman & Illerson

21 april 2011 08:43

Inte lätt att hinna med allt, förstår om ni har ont om tid, du Vinja vi har gått i bakspår någon gång ibland men matte säger att det kan bli så om man är trötter.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards