Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 23 april 2011

Simträning På Strömsholm Med Jessica & Gnista

Av Heratorpets Vinja - 23 april 2011 20:13

Tråkigt att jobba natt när det är så fint väder ute. Eftersom jag sover så dåligt på förmiddagen så måste ja ju i säng även på em igenNo.


Idag så har det i alla fall blivit simträning för Vinja. Hon simmade ca 25 min och gjorde 2,5 min * 2 i Jet Streamen. Har ökat på tiden lite för att få lite bättre träning  Swimmer.


Jessica och Gnista var med och simmade idag. Gick kanon för tjejerna att simma samtidigt Thumbs Up


Lite bilder från dagens simning blev det. Är tyvärr lite svårt få riktigt bra bilder där inne.



   

På väg mot Strömsholm, här är vi vid Kvicksundsbron.


   

Jessica och Gnista.


   

Vinja och Gnista läser Strömsholms bladet.


  

Så härligt att simma.


  

Gnista trivdes också i vattnet.


  

Mattes sötnos.


  

Gnista kämpar på....


  

Kompis simning.


  

Söta Gnista.


  

Gnista och Jessica.


  

Gnista blir duschad efter dagens simpass.



Efter simningen blev det hem, göra lite mat och sen försöka sussa lite   . Blev inte så mycke sömn idag tyvärr då jag hade lite svårt att somna   . Så det är bara hoppas att jag orkar hålla mig vaken i natt.


Hoppas eran dag varit lika solig som den varit här  .










 
 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

23 april 2011 21:26

Äsch då, att du sovit så dåligt :-(
Vinja verkar trivas som fisken i vattnet, hihi. Har du simtränat henne länge?
Hoppas du får en lugn natt, eller kanske inte. Då kanske du somnar.
Kram
Susanne

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Rudi  och matte

Rudi och matte

23 april 2011 21:41

Bara kändisar på bloggen idag! Kul att se tjejerna simma tillsammans! Snart kan Rudi få börja simma i sjön, så han får träna också!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

23 april 2011 23:06

Det vore jättebra om vi kunde simträna året runt. Enbart för tjejernas välbefinnande. Men det är lite för långt att åka. Men nu kan vi snart köra på ordentligt i sjöarna. Har Vinja alltid flytväst? Fundera på att skaffa en, för Ronja har inte riktigt fått in rätta tekniken än. Glömmer bort att hon har två bakben som behöver användas. Quila var iofs likadan, tills hon fick riktigt kläm på "simmet"
Sv. Ingen risk att somna alltså, hihi
Kram
Susanne

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

23 april 2011 23:31

Sv. Låter som en bra tanke ;-)Vi vill ju inte ha en sjunkande hund...... Ska ta och kolla opp det! Quila brukar för det mesta inte simma så långt ut. Men man vet ju aldrig. Tack för tipset.
/Jag igen!

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Cruellas sida

Cruellas sida

24 april 2011 00:17

Så roligt och mysigt det ser ut i badet! Hoppas du orkade hålla dig vaken inatt. Sov så gott i morron!

http://crllaue.blogspot.com

 
Junitjej

Junitjej

24 april 2011 08:52

Visst är simning bra träning för hundar!

http://junitjejen.se

 
Hillman

Hillman

24 april 2011 09:23

Såg skönt ut det där med simningen men jag väntar nog tills det blir varmt i sjön.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Kicki

Kicki

24 april 2011 09:31

...vet när jag jobbade natt så va sömnen allt annat än bra. sov max 2 timmar...rätt knäckande...men orkade endast 1,5 år med nattjobbet...hoppas du får sova ordentligt idag!! kramiz

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Anna & Nova

Anna & Nova

24 april 2011 10:40

Duktig Vinja som simmade i 25 minuter :)Mycket bra träning :) Nova simmade en bra sväng i sjön igår hihi Men hon får inte vara i för länge då det inte är så varmt i vattnet än. Men skönt att kunna simmträna henne lite :)

http://ellegaard.doggyblogg.se

 
Annica

Annica

24 april 2011 17:23

NU äntligen kan jag skriva i din blogg...vi är i torpet hela helgen och då funkar internet så där bra...är det mycket bilder så är det ofta tji:(
Blev väl jättebra bilder från simningen!
Vad jobbigt om du inte kan sova riktigt bra efter att ha jobbat nätter...jag skulle aldrig kunna jobba natt för då skulle jag nog somna på jobbet=)) är alldeles för kvällstrött!

http://leonland.bloggplatsen.se

 
Sarah

Sarah

24 april 2011 20:12

Aj då, inte bra att du sover så dåligt när du jobbar natt :( ... Är det vården du jobbar inom??

http://starlet83.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Henrik Olsson

24 april 2011 20:15

Antar att simträningen uppskattades extra nu när det börjar bli varmt?

Har ni haft fint väder idag? :)

Sv: Hoppas att tassen läker fint!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards