Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Heratorpets Vinja - 3 november 2011 19:59

Så var sista fm gjord, så skönt   . Kanon skönt att slippa gå upp tidigt i morgon   .


Har inte varit nått vidare väder idag heller  Pouty, har varit mulet och grått idag också  Black Cloud 


 

När jag slutade jobbet så blev det en promenad runt i Torshälla. Var först meningen jag bara skulle gå Lilla Göksten, men det slutade med Stora svängen som blev ca 7 km.


Idag så blev det även lite klövjeväsk träning för Vinja, blev lite mjukstart med ca 10 minuters gång med den på. Blev även lite spring efter bollen på ett gärde, blev som vi brukar att Vinja får vänta tills bollen landat och då blir det Varsågod.


Blev lite kort i början av dagens promenad, sen blev det för mörkt för att kunna fota.


.

  

Här började våran promenad.


  

Som ni ser, lika grått idag som igår.


  

Såg några knalloranga svampar, ingen aning vad det var för nått...


  

Sen gick vi utefter ån.


  

Blev sen lite poserande på en sten.....


  

Och sen poserande på en stubbe.


  

Vinja i massa vackra gula höstlöv.


  

Min vackra flicka.


  

Vinja med sin klövjeväska.


  

Stolt Vinja med sin boll efter träningen med klövjeväskan.


  

Man blir törstig när man tränar.


.

Ja mina vänner, så har våran em sett ut. Nu ska jag fortsätta att rensa svampen som plockade med Sigges matte. Hoppas att jag hinner klart idag, men det var rätt mycke så det är lite tveksamt.


Ha det så gott så hörs vi i morgon igen    





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards