Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Heratorpets Vinja - 14 november 2011 21:30

Har avverkat min första fm idag, var allt bra segt att komma upp då det bara blev lite drygt 4 timmars sömnWake Up . Förstår inte att det ska vara så svårt att komma i säng till första förmiddagen.


Eftersom vi hade planerat underhålls stopp idag så passade jag på att sluta lite tidigare. Blir ju mörkt så fort ute nu för tiden. Eller rättare sagt så blir det ju aldrig riktigt ljust, för vid 4 taget på em så är det ju redan mörkt utePouty. Är ju jätte tråkigt, för den delen skulle det gärna få komma lite snö som lyser upp, men jag kanske föredrar mörkret då i alla fall.


Så eftersom jag kom hem tidigare så passade jag och Angie på att åka och gå den svängen som jag gick med Sigge och hans matte i torsdags Walking The Dog Female. Lite pirrigt var det allt för jag var ju inte helt säker på att jag skulle hitta Hmm 2, men det gick kanon och jag hittade hela vägen Woohoo!. Så kanon att komma ut och gå lite nya vägar.


Lite drygt 1 mil blev dagens sväng. Tog ett gäng bilder men det var ju som sagt rätt skumt ute redan mitt på dagen.


.

  

Tjoohoo, vad kul att komma ut på nya promenad vägar tycker Zäpo.


  

Men skynda er nu då så vi kommer iväg.....


  

Hittade en pinne och hade lite dragkamp.


  

Här är vi i början av våran promenad.


  

Mera än så här såg vi inte av solen idag.


  

Visst är det perfekt väg att gå på.


  

Zäpo och Vinja tuggar på pinnar i mossan.


  

Fina Zäpo.


  

Sån här härlig väg var det nästan hela vägen   .


  

Läckert i skogen med det lilla vattnet som rinner fram.


  

Stolt Zäpo med en av alla pinnar som han hittade.


  

Vinja tar en paus i blåbärsriset.


  

Vinja och Zäpo vid den lilla boden som jägarna brukar sitta i när dom jagar vildsvin.


  

Visade Angie den fina sommarstugan i skogen.


  

Och den härliga sjön med den vackra bryggan.


  

Lite mera dragkamp hans det med innan vi var vid bilen.


  

Vi såg även Sigges hundätande hästmonster....


  

Och även dom hundätande fårmonstren....


  

En av hästarna kom fram och hälsade lite också. Tyckte inte den såg ut att vara nå hungrig på några hundar idag i alla fall   .

  

.

Ungefär 2 timmar o 20 min tog promenaden, men vi plockade ju inte nån svamp utan bara promenerade. Så nu när vi hittar så kommer vi helt klart åka dit flera gånger, fanns ju även lite flera vägar att utforska   .


Sen blev det hem och började med maten, var redigt hungrigHungry efter dagens promenad. Efter maten så blev jag super seg och trött Sleeping, så jag slocknade i soffan en stund.


Ska försöka komma i säng lite tidigare idag för jag känner att min kropp behöver det.


I morgon blir det inget jobbande för jag ska följa med sonen till lasarettetDoctor .


Nu ska jag kolla vad ni gjort innan jag lägger mig.


Natti, Natti Sleeping










Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards