Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Heratorpets Vinja - 8 november 2011 20:21

Tjoohoo, det har inte varit grått och trist här idag   . Det har till och med varit lite sol här   . Attans vad härligt, ända tråkiga var att jag har väl tyvärr sovit större delen av dagen då solen lyste   . Men det märktes helt klart att det var mycke ljusare ute idag   .


Och vad har Vinja och jag sysslat med idag då. Jo först när jag vaknade så hamnade jag   framför datan en stund  Computer , sen blev det lite frukostSipping Tea. Lite senare när frukosten landat lite så blev det en promenad. Var meningen att jag o Vinja skulle gått med Jessica och hennes flickor idag  Walking The Dog Female. Men det blev lite missförstånd så det får bli en annan dag.


Så det blev istället en egen promenad för oss ut mot ån, bort mot Kolsta, in i skogen mot ellljusspåret och sen hem. Vinja fick träna lite med klövjeväskan idag Barbell. Blev ett pass på 10 min med ca 1 kg på vardera sidan, brukar köra 15 min men eftersom det är bara andra gången på väldans länge så tänkte jag att vi mjukstartar lite.


Här kommer våra bilder från dagens promenad.


.

  

Forstod direkt att det här skulle bli en härlig promenad när man kunde skymta lite av solen   .


  

Lite poserande bland löven, bäst passa på innan dom blir helt vissna.


      

Lite bryggkoll blev det även idag.


  

Visst är det härligt med solen som lyser.


  

Vinja i solen.


  

Vinja redo för lite träning med klövjeväskan.


  

Men skynda er och häng med nu då....


  

Här blev vi utskällda av 2 Bernen Sennen.


  

En stolt Vinja med sin boll efter dagens pass med klövjeväskan.


  

Kolla Sigge, vi hittade en (o)trevlig (o)väldoftandes spaagrop som du säkert hade gillat.


  

Kolla in vilen läcker rosa färg himlen har.


      

Kunde bara inte låta bli att ta med dom här 3 läckra solnedgångarna.


  

Månen och jag får väl önska er alla en god natt.


.

Nu ska jag snart susa i väg till jobbet och göra min sista natt innan jag blir ledig   . Sen är jag ledig fram tills på söndag och börjar att jobba igen måndag morgon.


Med lite tur så kan jag besöka er under kvällen/natten för nu måste jag ut med Vinja och fixa det som ska med till jobbet.


Ha en skön natt ni som får vara hemma och sova   





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards