Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Heratorpets Vinja - 25 november 2011 22:38

Blir en väldans snabb blogg idag för klockan är över halv 11 och i morgon bitti ringer väckarklockan runt halv 5 tagetAlarm Clock 2 . Man blir ju inte så glad att man dansar omkring i nattsärken när väckarklockan börjar att låta  Soapbox .


 

Har verkligen inte varit nått kul väder här idag.....Mörkt, trist och blåsigt Windy . Dom säger väder gubbarna att vi ska få besök av Berit.....Tror hon ser ut så här, på ett ungefärTornado . Hon verkar som hon mest fixar kaos där hon far fram.


Nån promenad blev det inte, bara en liten tur ut till udden och tillbaka. Blåste ju svinkallt ute  Freezing Cold. Hade sån attans tur att vi bokat en simtid just ikväll  Thumbs Up , för ute var det inte skönt alls.


Har först några mörka bilder från våran lilla tur ut mot udden. Dom är dåliga så man skäms  Shy Whistler , men naturens fenomen kan man inte göra nått åt.


.

  

Halv 4 och redan så här mörkt.


  

En skuggig Vinja poserar på stubben.


    

Vinja poserar lite i mörkret.


På kvällen så var vi ju och simtränade på Strömsholm. Var väldans uppskattat In The Pool. Dagens simpass blev ca 25 min, blev en gång i Jet streamen 2 min och sen lite jaga bollen i vattnet några minuter.


Dom var i alla fall nöjda efter dagens pass.


För att hinna komma till sängen för kl 12 lägger jag bara ut dagens simbilder så får ni fantisera själva vad det skulle kunnat ståttWink.


.

              


Japp, det var bilderna som blev idag.


Hoppas att ni alla haft en skön fredag   och även får en bra helg.


Nu bara MÅÅÅSTE jag skynda mig.....


Hörs i morgon mina kära blogg vänner   .


Verkar vara dags för en liten varningen igen.....Hon som uppenbart inte vet vad hon heterThinking. Håller på att länka till hennes osanna hemsida lite över allt. Det står det att det är jag som länkar, MEN DET ÄR DET INTE . Tänkte bara säga det så ni vet.


Så nu vet ni vad som händer lite här och där.

Natti Natti Pillow







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards