Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Heratorpets Vinja - 3 oktober 2012 15:00

Det där med att sova när man jobbat känns verkligen som en lyxvara, har inte blivit så mycke sömn på fm idag heller   .


Men bara jag bloggat klart ska jag fixa maten och försöka sova lite   . Är ju lite lättare när familjen kommit hem och kan ta hand om lilla busloppan Bozza    .


Idag så åkte vi upp till Nyby skogen för att gå våran lilla 3 km promenad. Vädret var väl inte speciellt lysande men vi klara oss från regn halva promenaden. Kom lite regn men som tur inte så mycke att man blev så blöt.


Nu vill jag ha sol   så man kan ta lite fina höst bilder på flickorna. Men vädret rår jag inte för så bilderna blir där efter också.


 

På väg på elljusspåret.


 

Nog märkas det att hösten är här.


 

Lillskruttan.


 

En busig Vinja kommer i full fart.


 

Och Bozza hänger på så gott hon kan.


 

Passa dig lillskiten för nu kommer jag.....


 

Min fina Vinja.


 

Lite poserande i vitmossan.


 

Fina Vinja.


 

Pussas lite.


 

Hon börjar bli en riktig blogghund nu Bozza och kan sitta stilla   .


 

Mina fina tjejer   .


 

Mina lilla flicka som blivit rätt stor.


 

Idag så orkade inte örat vara uppe nått.


 

Hon var riktigt pussig idag Bozza   .


 


 

Mattes sötnosar     .


Ja då var det bara att sätta fart och göra mat så man kan få sova sen. Börjar faktiskt känna mig lite trött   .


Hoppas att solen lyst hos er idag än vad den gjort här.


Ha det så bra så hörs vi nog i morgon igen   .



Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards