Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Heratorpets Vinja - 8 oktober 2012 23:30

Ja då var det måndag igen och det har blivit dags att jobba igen   . Även idag så har vi haft en underbar dag med sol   . Så man var inte så speciellt sugen att åka och jobba.


Idag så åkte vi upp till Nyby skogen och gick våran 3 km runda igen. Känns lite stressigt att åka för långt bort när man ska till jobbet vid 1-taget, så upp till Nyby är alldeles lagom   .


Lite bilder från våran promenad kommer här.


 

Måste var nått intressant eftersom bägge öronen står upp.


 

Öronen stod nästan hela promenaden idag   .


 

Mycke av dom fina löven har ramlat till backen.


 

Vinja i smygar tagen.


 

Lillskruttan.


 

Bozza vill gärna ha morsans pinne.


 

Kolla Ronja, jag kan också stå på stenar.


 

Mina fina flickor i solen, och öronen står ännu   .


 

Vinja.


 

Bozza hade inte tid att posera.


 

Usch vad det är jobbigt med den där kameran hela tiden....


 

Om jag ställer mig ivägen så kanske hon slutar....


 

Kommer du då....


 

Bozza på stenen.


 

Söta lillskruttan.


 

Mattes fina flicka som vet hur man ska posera.


 


 

Hade svårt att välja så det blev bägge.


 

Fina Vinja.


 

Hmm, vad händer för spännande där borta då....


 

Mattes sötnos.


Ja så har våran dag varit. Får hoppas att alla väder gubbar har fel för dom säger att det ska börja regna vid 1-taget i natt    och hålla på tills em i morgon   . Vill inte ha mera regn nu när det är så vackert ute med solen   .


Hoppas att allt är bra med er, själv ska jag ta och försöka hitta till sängen   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards