Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Heratorpets Vinja - 5 oktober 2012 23:15

Ja då är äntligen natt veckan slut, ska bli så skönt att få sova ordentligt   .


Idag så har vi faktiskt haft lite sol här   , det var verkligen super härligt. Strax efter kl 11 så träffade jag Laila för att hjälpa henne med lite på budföring med Cattla. Det gick kanon och hon sprang som bara den   .


När det var klart så åkte vi upp till Nyby och gick våran 3 km sväng. Börjar kanske bli lite tjatigt men jag tycker att längden på den svängen är perfekt för lilla Bozza, varken för kort eller för lång   . Sen är det ju även snäll mot Vinjas tass som väl i och för sig är läkt nu men själva trampdynan har inte hunnit blivit lika tjock som innan.


Bilder blev det ju självklart även idag och dom kommer här.


 

Tjoohoo vad kul det är i skogen.


 

Lillskruttan i mossan.


 


 

Lite bus med morsan.


 

Bozza har fått ett tokryck.


 

Bozza vill gärna ha morsans pinne.


 

Stolt Vinja med sin pinne.


 

Mycke spring i benen hade Bozza idag.


 

Dagens första posering. Bozza börjar bli riktigt duktig, ibland i alla fall   .


 

Bra stigar i skogen att gå på.


 


 

En av alla vattenpölar som dom plaskade runt i.


 

Lite poserande på stenen.


 

Min fina Vinja.


 

Lite mera poserande.


 

Min vackra flicka   .


 

Lilla söta Bozza   .


 

Var rätt kladdigt på vissa ställen.


 

Lite mys i blåbärsriset.


 

Mattes snygging.


 


 

Bustrollet Bozza.


 

Bozza jagar morsan som har bollen.


 

Läckra träd med vackra färger.


 

Lite bus med morsan.


 

Stolt Bozza som snott morsans boll.


 

Min fina lilla tjej.


 

      .


Klockan är snart halv 12 så det börjar bli dags att göra sig klar för sängen. Risken finns att man kommer in i andra andningen om man blir vaken för länge.


Väderprognosen har lovat sol hela dagen i morgon     hoppas verkligen att det stämmer. Funderar ev på att ta en tur till Kjula skogen och lägga lite spår och även gå en promenad där   . Men först så ska jag ta mig en redig sovmorgon   .


Ha det så bra ni alla där ute och hoppas att solen även lyser på er i morgon   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards