Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Heratorpets Vinja - 22 oktober 2012 23:15

Idag så har vi varit och hälsat på Lena och Bärra på Örebro BK.


Hemma var det sol  men ju närmare Örebro vi kom ju mera mulet blev det. Men vi klarade oss från regnet i alla fall   .


Det var rätt blött och kladdigt på deras appellplan så dom var både leriga och blöta efter att dom hade busat, men kul hade dom   .


En väldans massa bilder blev det ju som vanligt när jag är i farten   . Och en del av dom kommer här.


 

Bozza har brottat ner brorsan.


 

Kul i vattnet hade dom.


 

Bärra biter syrran i rumpan. 


 

Lilla Bärra.


 

Hmm, vad är det här för nått....


 

Bozza testar tunneln.


 

Hallå brorsan kom nu då, den var jätte kul.


 

Ska man in här då....


 

Tjoohoo nu kommer jag säger Bärra.


 

Jätte kul det här tyckte Bozza.


 

Bärra och Knutte.


   

Full rulle på dom små.


 

Min fina tjej.


 

Två blöta småttingar.


 

Mera spring och bus.


 

Så fina dom är Bärra och Bozza.


 

Sötnosar   .


 

Fina Bärra.


 

Min fina Bozza.


 

Bärra skäller.


 

Vinja med sina små.


 

Fina syskonen.


 

Bärra, Bozza, Vinja och Knutte.


 

Små pluttarna.


 

4 * Heratorpare. Knutte, Bärra, Bozza och Vinja.


 

Bärra och Vinja.


 

Söta syskon.


 

Sötnosen Bärra.


 


   

Dom hade super kul tillsammans.


.

Var jätte kul att få träffa Lena, Bärra och alla vovvarna   . Blev tyvärr inte så länge eftersom Lena skulle börja jobba kl 15,00.


Sen var det bara hem och fixa mat för att sen sova lite ingör nattskiftet. Har natt vecka nu så det är 4 nätter att göra   . Får hoppas att jag får sova lite mera än sist jag jobbade nätter.....


Nu är det bara hoppas att natten går fort så man får hem och sussa lite, och till er som får sova i natt säger jag natti, natti   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards