Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 8 november 2012

Usch Vilket Tråkigt Väder Det Varit Idag

Av Heratorpets Vinja - 8 november 2012 23:15

Så skönt med lite sovmorgon i morse   . Tyvärr blev det lite kortare än jag tänkte mig men det var rätt okej ändå   .


Riktigt tråkigt väder har det varit här idag   . Har mest varit mulet och det har även kommit lite regn   .


Idag så åkte vi till andra änden av Våtmarkspromenaden och gick en liten sväng, lite drygt 4 km blev det och Vinja fick även 2 intervaller som var lite drygt 200 m varje. Så det blev lite drygt 800 meter som hon sprang.


Var tyvärr inge bra fotoväder idag heller   men lite kort måste det ju bli ändå för annars blir det ju så trist.


 

Här började dagens promenad och ni ser hur grått och trist det är.


 


 


 


 

Busiga flickor.


 

Jag hinner först....


 

Hmm, vad är detta för konstigt då.


 

Lite bryggkoll får man inte glömma.


 

Vinja spanar på nått.


 

Lite mera bus.


 

Har kommit ner lite vitt elände, men det är borta nu.


 

Vad då inte gå ner i vattnet....Hade jag inte tänkt heller.....


 

Mattes fina flicka.


 

Hittat en liten pinne, bäst hålla koll så inte morsan snor den.


 

Full rulle i en intervall.


 

Tjoohoo nu kommer jag. Tyvärr så kapade jag öronen   .


Mera än så har vi inte gjort idag, men i morgon så kommer Bozzas bror Bärra och hans matte hit   . Ska bli så kul att träffa dom igen.


Vi tänkte åka och miljöträna på en massa olika ställen, det ska bli kul   . Hoppas bara att väderprognosen stämmer för den säger sol   .


Ha det så bra ni alla så hörs vi i morgon igen förhoppningsvis. Det beror på om jag hinner/orkar fixa alla korten efter jobbet.



 
 
Mia och Greta

Mia och Greta

9 november 2012 06:42

Fina bilder som vanöigt. Här är det liiite stiltje på bloggfronten :-( Ingen inspiration :-(

http://www.razzeltrazzel.se

 
Emma och malte

Emma och malte

9 november 2012 10:07

Fröknarna är lika busiga som vanligt ser jag ;-)
kram

http://cockerkillarnarsvardag.blogspot.com

 
Ingen bild

Jenny o Brio

9 november 2012 13:02

Mmmm... Vädret rår man inte på, men det är desto skönare att komma hem efter en tur ute i skitvädret :) Å så duktig man har varit sedan! :)

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

9 november 2012 13:44

Det är alldeles för sällan bra fotoväder! :/

http://www.henrikolsson.eu

 
Monica

Monica

9 november 2012 14:35

Usch vad grisigt det verkar vara, har som tur är nära till skogen där det bara är pinnmo som inte grisar ner vovvarna.
Härliga bilder med full fart;-)
Ha en skön fredagkväll/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Felix

Felix

9 november 2012 17:57

Va stor Bozza har blivit, nästan lika stor som morsan sin, hihi. Fast hon håller reda på mamma i alla fall så än är hon inte storstöddig i alla fall, hihi.

Russelpussisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards