Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 23 november 2012

Har Varit Sol Här Idag Men Den Missade Vi :(

Av Heratorpets Vinja - 23 november 2012 22:04

Ja då var det äntligen fredag och några dagars ledigt   . Har faktiskt varit himla fint väder här idag med sol   . Men tyvärr så han jag inte se så mycke av den när jag slutade när den försvinner så snabbt   .


Idag så blev det en mera "vanlig" promenad med flickorna, Bozza fick även vara lös och busa lite med morsan   . Gick en tur ut mot udden och sen runt på elljusspåret, attans tur man har det när det mörknar så fort på eftermiddagarna.


Hade ju tänkt att jag skulle få en massa fina kort i solen, men icke   . Den var som sagt nästan helt borta när vi kom ut. Men lite bilder har jag i alla fall att bjuda på, blev mest på flickorna i mörkret men det är ju inte mycke göra åt.


 

Vinja har kollat in en brygga.


 


 

Dom fick posera lite flickorna medans det fanns lite ljus ute.


 

Månen lyste vackert.


 

Bozza vill gärna ha morsans pinne.


 

Min, bara min....


 

En smygande Bozza i mörkret.


 

Bozza poserar i mörkret.


 

Vinja fick också posera lite.


 

Taget med natt/skymning inställning.


 

Hallå där kan du dela med dig kanske....


 

Bozza skäller ut morsan.


 

Testa kameran inne.


 

Men jösses vad jobbig hon är....


 

Om jag låtsas sova så kasnke hon slutar....


Ja det har vi gjort idag, dagens promenad blev 4,5 km.

Får hoppas på lite sol i morgon också så det kan bli lite roligare bilder.

Sköt om er och natti, natti   



 
 
Eva H

Eva H

23 november 2012 22:35

Kanske någon fördel med att jobba natt då? Om du hinner ut i ljuset tänker jag?
Massor av fina bilder ändå! Oroas bara över om jag ska känna skillnad på tjejerna snart. Attans lika de ser ut nu.
Bozzas sittstil är skön! :)

http://fyrfotingar.blogspot.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

24 november 2012 00:12

Så typiskt! Att du inte hann med så mycket av solen, menar jag.
Tänk va, det var inte länge sedan, som Bozza var en liten skit. Nu ser hon ut som en stor dam! Hur går det med örat?
Kul, att testa kameran i olika ljus. Inga lysande ögon (y)
Ha en skön helg
Kram
Tack för stödet ;-)

http://quilaoronja.blogspot.se

 
Monica

Monica

24 november 2012 09:27

Här var det mörkt hela dagen i går, ingen sol eller måne.
Härliga bilder, ha en skön lördag/Kram

http://ingemix.blobbplatsen.se

 
Rudi o matten

Rudi o matten

24 november 2012 19:52

Kul att Bozza är med i leken igen! Örat är väl på god väg att räta upp sig ser det ut som?

http://www.bmwsfgotoblogg.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

24 november 2012 22:26

Trist att ni missade solen, men du var inte ensam. Det har varit grått och regnigt här idag :/

http://www.henrikolsson.eu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards