Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Heratorpets Vinja - 29 oktober 2010 22:48

Vädret idag har varit strålande   så Vinja och jag for iväg till Nyby skogen för att gå en promenad Walking Dog. Blev en sväng på ca 5,5 km Vinja fick sig även 2 korta intervaller på en ca 50 m var, inte mycke men man får väl ta det försiktigt i början.

 

Blev självklart en hel del fotande på våran sköna promenad.

 

 

  

Promenaden börjades med lite poserande.

 

  

Kämpar med en pinne.

 

  

Så här fint hade vi det idag.

 

  

Vinja i solen.

 

  

Vinja som stenget.

 

  

Härlig utsikt ner mot vattnet.

 

  

Vatten paus.

 

  

Är det varg i skogen.....Nej, bara min lilla pärla.

 

  

Vinja springer en liten intervall efter bollen.

 

  

Och full fart tillbaka.

 

  

Hmm, ska jag ta bollen eller inteHmm 2 .

 

  

Utsikt över kalhygget, inte kul med såna. Ända fördelen är väl att man ser om det finns nått vilt där Brown RabbitMoose.

 

  

Det fanns en del såna här små trä "broar" där det var lite sankt, men hu vad hala dom var   höll på att halka omkull ett par gånger.

 

  

Mattes älskling.

 

  

Hon är så söt min lilla tjej.

 

 

 

På kvällen blev det en tur till Strömsholm för att simma lite. Var årets premiär doppIn The Pool och det var verkligen uppskattatRaise The Roof 1. Hon simma ca 18 min, blev mest att bara simma lite runt eftersom det var ett tag sen. Men hon fick simma i linan 2*1 min i jet streamen, får även där ta det lite lugnt i början.

 

 



  

Kul att simma.

 

  

 

  

Kämpar på i Jet streamen.

 

  

Ny duschad Vinja.

 

 

Klockan var halv 10 när vi kom hem så nått mera har vi inte hunnit. I morgon ska vi träffa Janne och Vicky i Kjula skogen för att lägga spår, blir nog även lite lydnad också Thumbs Up. Mera om det får ni höra i morgon.

Natti, NattiDreaming.







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards