Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Heratorpets Vinja - 3 oktober 2011 22:02

Har varit mulet och trist här idag också Black Cloud. Blev ingen ordentlig promenad idag heller som jag tänkt mig. Kände mig lite seg så jag tog det lite lungt på fm.


Vid lunch så blev det en liten kortare sväng ut mot udden och till Torsharg o hem.


Har blivit väldans dåligt med bilder idag tyvärrI'm sorry, men ibland har man tomt på ideer vad man ska fota.


.

  

Vinja fick posera lite på en stubbe för att få nått kort från den lilla svängen.


  

Mulet och trist har vi haft idag   


.

På em så träffade vi Janne för att träna lite spårupptag. Janne hade lagt 3 st upptag med varierande djup. Gick väl både bra och lite dåligt.


1:a upptaget hade hon redan bestämt sig att gå till höger, spåret gick visserligen åt det hållet men på så långt håll som det låg kunde hon omöjligt känna det. Så det var bara ta tillbaka henne och "rikta om" och då gick hon mera rakt ut.

Hittade spåret, gick några meter åt fel håll och snurrade sen lite och tog sen spåret åt rätt håll   .


2:a upptaget låg närmare, gick ut och kände av åt fel håll men vände sen av sig själv och gick rätt   . Gick som sagt ut rätt men kom sen till ett nedfallet träd och Vinja trodde hon gått fel så hon vände. Janne sa då att jag skulle hålla i henne och då vände hon och gick rätt.


3:e upptaget lågt rätt långt ut. Skickade ut henne och hon gick precis rakt ut och tog sen spåret åt rätt håll. Så duktigt hon var   .


Så dagens upptagsträning gick riktigt bra   .


.

  

Vinja redo för ett spårupptag.


  

Hittade alla apporterna gjorde hon också   .


.

I morgon kommer det med all säkerhet att bli en lite längre promenadWalking Dog. Ska nämligen träffa Jessica & Gnista för att gå en sväng.


Börjar föresten kännas lite pirrigt Nervous, ska i morgon fm till lasarettet för att kolla hjärtat   . Har visst nått blåsljud som ska kollas. Fast det borde ju knappast vara nått allvarligt då jag tydligen var på vårdcentralen i januari och dom hörde det, men får inte komma föräns 10 månader senare. Men det kan ju vara bra få det kollat så det inte är/blir nått värre av det.


Får hoppas jag kan lyckas få ihop lite mera bilder tills i morgon.


Sköt om er och Natti, Natti Hammock 1







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards