Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Heratorpets Vinja - 15 oktober 2011 23:50

I morse klockan 8 så var jag uppe Schäferhundsklubben för att kolla på MH:t på 2 av Vinjas valpar. Det var Zigge och Ztella som var där.

Var jätte kul att få se dom   och roligt få se deras Mh.


Har filmat idag vilket inte var det lättaste, var ju rätt kallt på morgonen så fingrarna frös rätt snabbt   . Var dubbel paparazzi idag då jag fick filma med ena handen och fota med enaSnappy . Tyvärr så missade jag en hel del på första hunden som var Zigge då jag inte riktigt hunnit fått in snittsen än   .


Blir tyvärr inga kort från Mh:t idag då jag inte hunnit fixa dom än, blev som sagt en väldans massa bilder.


På kvällen så träffade vi Angie & Zäpo för en promenad. Tyvärr så blev det fortare mörkt än vi tänkt oss så det blev elljusspåret idag igen. Men idag så skippade vi extra biten genom skogen för det var både kol mörkt ute och förmodligen massa rådjur ute och sprang också. Är väl tyvärr ända nackdelen gå när det är mörkt.


Några dåliga bilder i mörkret kan jag bjuda på idag, Mh bilderna kommer som sagt i morgon.


.

  

Mörkret sänker sig över Torshälla.


  

Vinja poserar lite i mörkret, vet inte riktigt hur jag fotat för det ser ut som Vinja håller på att tippa omkull.


  

Solen på väg ner över ån.


  

En läcker solnedgång.


  

Zäpo och Vinja poserar i solnedgången.


.

I morgon blir det som sagt höstens första simträning   , så Vinja kommer garanterat bli överlycklig när vi kommer till Strömsholm i morgon   .


Som vanligt har klockan gått fortare än man tänkt sig så det börjar bli dags att orientera sig till sängen   . Förstår inte att det är så svårt att hitta den i tid om kvällarnaThinking. Skulle kanske behöva snitsla en bana in så man hittar på kvällen   .


Natti, Natti på er alla. Hörs i morgon igen   .









Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards