Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Heratorpets Vinja - 25 oktober 2011 23:13

Jaha, och var tog den fina solen vägen som dom hade lovat idagHmm 2. Har bara varit en massa dimma idag.


På fm så träffade jag och Vinja Jessica och hennes flickor Gnista & Glimma för en liten promenad. Mötte upp dom efter båtslipen och så gick vi en sväng ut mot Kolsta och tillbaka.


Tyvärr så var verkligen inget bra fota väder i dimman, och mulet var det också  Thumbs Down . Nästan 9 km fick jag och Vinja ihop på dagens sväng. 


Lite bilder lyckades det i alla fall bli. Men som sagt, inte lätt få sån super kvalite när det var så skumt ute.


.

   

Ni ser vilken dimma vi haft idag.


   

Glimma gillar vatten som ni ser, och sprang nog i nästan alla diken som hon hittade.


     

Leråkern var också uppskattad av Glimma.


   

Glimma, Gnista och Vinja.


   

Söta flickor.


   

Mattes pärla.


   

Gnista poserar lite med dimman som bakgrund.


  

Vinja i höstlöven.


  

Hittat en kul pinne.


  

Slussen i dimman.


  

Min lilla plutta   .


.

Efter promenaden blev det hem äta, vila lite och sen åka till jobbet. Och så typiskt....tror ni att att solen kom fram lagom jag skulle åka och jobba   . Varför hade den inte kunnat komma på fm i stället.


I morgon är det en ledig dag och då ska jag inte sätta nån klocka på ringning. Ja helt ledig är jag ju inte då jag ska ut och jobba natt, har 2 nätter. Slutar fredag morgon och börjar sen igen på onsdag   .


Nu ska jag kolla hur eran dag sett ut. Hinner kanske inte till er alla, men några ska jag i alla fall hinna in hos innan jag ska lägga mig   .


Sköt om er och ha det så bra ni alla   

 





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards