Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Heratorpets Vinja - 10 oktober 2011 23:35

Förkylningen vill fortfarande inte ge sig   . I morse när jag vaknade hade ja en fruktansvärd huvudvärk, kändes som om nån stod och bankade på mitt huvud   .


Har som vanligt blivit mest vila, men även lite städning då dottern fyllde 20 år idagBirthday Balloon. Var tvungen att röja lite i alla fall. Men inte var man så pigg inte.


Mitt på dagen så blev det en tur ut mot udden. Blev som vanligt lite kort eftersom jag visste det skulle vara mörkt innan vi han att gå en promenad. Så det blev en kortis på ca 2 km.


Har inte varit nån blå himmel och sol idag, men ändå rätt skönt ut för det har inte blåst   .


.

   

Båten ligger fortfarande halvt nersjunken.


       

Bryggkoll måste man utföra varje dag tycker Vinja.


   

Poserar lite på bryggan.


   

Mattes sötnos.


   

Som ni ser så hade vi inte så bra väder här idag.


   

Liten paus på parkbänken.


   

Poserar i höstlöven.


.

På kvällen så träffade vi Angie och Zäpo för en promenad runt elljusspåret igen. Är ju kolsvart ute så det är bra man kan gå där det är upplyst. 


Blev ju samma sväng som igår så även idag blev den ca 6 km.


Några kort i mörkret blev det från våran kvällspromenad.


.

   

Mor och son i lampskenet.


   

Lite dragkamp.


   

Månen lyser vackert.


.

Klockan är snart 12 och huvudvärken börjar komma tillbaka igenFeeling Blue  . Är väl lika bra försöka komma i säng och hoppas att man mår bättre i morgon.


Får se om jag orkar in och hälsa på er i kväll, annars gör jag det i morgon fm.


Natti, Natti   







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards