Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Heratorpets Vinja - 4 oktober 2011 20:21

I morse ringde klockan strax efter kl 7 Alarm Clock, var verkligen inte så pigg då.


Var sen på Mälarsjukhuset strax efter kl 9 för undersökning av hjärtat   , dom gjorde en undersökning med ultraljud. Stod i kallelsen att det skulle ta ca 30-60 min, vad bra tänkte jag för då kan man ju passa på att vila lite   . Inte gick det inte, man skulle ligga på sidan så det kändes nästan som man tippade över. Så inte blev det nå vila inte.


Den sköterskan och läkaren som var med sa att dom inte hittade nått konstig   , men det skulle även kollas av en annan läkare sen. Så det var ju skönt det inte var nått allvarligt i alla fall   , sen vet jag ju nu att jag har faktiskt har ett hjärta och är inte helt hjärtlös     .


Idag har det varit kanon blå himmel och lysande sol   , ett kanon väder kan man tycka. Ja, så länge som man var inne för ute har det ju blåst halv storm  Hurricane.


Klockan 1 så träffade vi Jessica och Gnista för en promenadWalking The Dog Female. Blev en sväng ut mot Viggeby, förbi Gärdtre gård och Glömsta gård och sen hem. Vi var ute nästan i 2 timmar och vi gick ca 9 km. Var jätte härlig promenad om man bortser från blåsten som verkligen var jätte jobbig.


Lite kort från våran sväng kommer här, blev inte så många för varken Vinja eller Gnista springer nått när vi är ute.


.

  

Härligt med sol idag.


  

Jessica och Gnista vid scout stugan där vi träffades.


  

Fina Gnista.


    

Vattenpaus.


  

Vinja poserar på en grushög.


  

Vinja och Gnista i höstlöven.


.

Nu är det snart dags att åka och jobba   . Så om jag kan så besöker jag er i natt för nu hinner jag kanske bara med några av er.


Ha en fortsatt bra kväll och sov så gott ni som får   .


Bye, Bye   








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards