Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Heratorpets Vinja - 11 oktober 2011 21:42

Det var en väldans envis förkylning som jag fått   . Verkar som om den aldrig tänker ge sig. Jo ibland så kan man känna sig pigg ett par timmar, för att sen bli som knockad av huvudvärk och rinnande näsa igen Big Sneeze. I morse tror jag även ja hade lite feberSickly.


Har blivit 2 kortare promenader idag Walking The Dog Female. Mitt på dagen så blev det en sväng runt vid Hemköp sen udden och mot Torsharg. På Torsharg så blev det 3 intervaller som var ca 150 m, så det blev 2*150*3 så ungefär 900 m intervaller blev det.


Den svängen blev lite drygt 4,5 km. Blev även en del kort i höstsolen på Vinja och lite natur.


.

   

Vinja i solen.


   

Vinja i höstlöven.


   

Mattes pärla.


   

Är nästan inga löv kvar på trädet som var så vackert förut.


   

Man kan inte gå vid ån utan att kolla bryggorna.


   

Riktigt kanon väder har vi haft idag.


   

Vinja väntar utanför Hemköp.


     

Har även tuggats lite märgben idag vilket var mums.


.

På kvällen så blev det åter igen en liten kort sväng, tyvärr inget nytt utan även denna ut mot udden och runt Torsharg. Den svängen blev lite drygt 3 km. Var tyvärr alldelses för mörkt att fota, men månen lyste vackert även idag och jaf lyckades få flera bra bilder. Tycker jag i alla fall. 

Så här kommer dom 3 månbilder jag tog, hade som sagt svårt att välja så ni får se alla.


.

          


.

Är verkligen inte kul vara dålig när det varit sånt kalas väder ute. Skull varit super kul att gå en riktigt lång promenad.

Men jag får väl vara glad att vi kan gå flera korta så länge förkylningen sitter i.


Hoppas att ni alla haft en lika skön och solig dag som vi haft här  .


Sköt om er så hörs vi i morgon igen  Kisses





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards