Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Heratorpets Vinja - 28 oktober 2011 23:00

Japp, då var man ledig några dagar igen   . Tyvärr så har vädret inte varit så kul   , har varit mulet och grått hela dagen   .


Har inte blivit så mycke promenad idag, men på em var Zäpo med mig och Vinja på en liten kortis ut mot udden och runt vid Torsharg. Den svängen blev ca 3,5 km.


På kvällen sen så blev det en tur till Strömsholm för lite simträning för Vinja och Zäpo   . Dagens simpass blev ca 30 min och 2*2 min i Jet Streamen.


Lite bilder från den korta promenaden och simträningen kommer här.


.

  

På väg på en liten promenad.


  

Vinja har en liten snabb repetion hur man kollar bryggorna.


  

Zäpo och Vinja efter kollen av bryggan.


  

Mor och son på Torsharg.


  

På väg hemåt.


.

Här kommer dagens simbilder, blev inte så många idag. Men det får duga det som blev.


.

  

Vinja.


  

Vinja i Jet Streamen.


  

Zäpo.


  

Två nöjda och trötta vovvar efter dagens simpass.


.

I morgon så ska jag och Vinja åka och hälsa på en bloggkompis och ut och gå en promenadWalking Dog . Det ska bli jätte kul   , hoppas att vi kan få fint väder också.


Hörs i morgon igen och då kommer det en rapport från morgondagens träff.

 








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards