Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 19 december 2011

Promenad Med Jessica Och Hennes Flickor

Av Heratorpets Vinja - 19 december 2011 22:15

Tjoohoo, idag har vi haft vinter uteSnowstorm. Snön som kom i natt och idag har fått legat kvar   . Bara hoppas den får stanna lite nu också så vi slipper en massa slask. Just nu är det i alla fall -2 grader ute så det finns hopp att den finns kvar i morgon också   .


Idag så har Vinja verkligen blivit välmotionerad   . Mitt på dagen så fick hon följa med Zäpo och hans matte ute i skogen Tree 3Tree 5. Dom hade visst varit ute ca 2 timmar och Vinja & Zäpo hade visst busat en hel del.


Efter jobbet så träffade jag Jessica, Gnista o Glimma för en promenad Walking The Dog Female. Vi gick en sväng ända ut till Kolsta och vände, vi var ute i ca 2 timmar och fick ihop ca 9 km på den svängen.


Blev lite kort från idag, men eftersom det hunnit mörkna på och jag inte hittat om det finns nån speciell inställning för snö så blev dom lite mörka. Har försökt ljusa upp dom så gått det gick.


.

  

En massa härlig snö har vi här, iaf just nu   .


    

Pinnar är alltid kul.


  

Mattes fina flicka.


        

Vinja och Glimma busade lite också.


  

Tre vackra flickor. Gnista, Vinja & Glimma


.

Mera bilder än så blev det inte idag.


Klockan är snart 22,30 och jag har en fm till i morgon så det börjar bli hög tid att gå och sova   .


Hoppas att ni haft en skön dag ni också. Ha det så bra så hörs vi i morgon igen   .








 
 
 Rudi o matten

Rudi o matten

19 december 2011 22:24

Alltid kul att se fina Gnista och Glimma tillsammans med fina Vinja på bloggen! Visst var det fantastiskt att komma hem med en ren hund efter promenaden?

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

19 december 2011 23:03

Gissar att Vinja inte har något emot att komma ut o busa flera gånger ;-)
Vad skönt det är med lite snö! Allting blir så mycket enklare (Tänker på skitiga hundar ;-))
Roligt verkar dom också ha, i snön!
Kram och ha en bra dag på jobbet i morrn.

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Ingen bild

Brita, Siri och Smilla

20 december 2011 06:44

Visst är det härligt med lite snö!

 
Nina

Nina

20 december 2011 08:09

Åh så underbart med snö och ett par minusgrader! Här i Skåne njuter vi av att det slutat regna ... till sist :). Ha en go tisdag! //Kramar

http://www.palmstrand.se

 
Emma och Malte

Emma och Malte

20 december 2011 08:11

Vad skönt att äntligen få slippa regnet :-) Och så får man ju lite mer julkänsla kan jag tänka mig :-)
Ser ut som de haft roligt i snön också!

Man kan ändra exponeringen på kameran när man ska fota i snö :-)
Kramar

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

 
Sara

Sara

20 december 2011 09:42

En riktig motionsdag för fina vinja :)
Kram

http://chanellie.bloggplatsen.se

 
Jessica

Jessica

20 december 2011 11:18

Vilken fin trio:) Skönt med snö och få lite ljusare omkring sig, jag önskar vi i alla fall kunde få lite minusgrader här nere. En halvtimmes blötsnöande i söndags är allt vi fått förutom regn.
Önskar en en riktigt God Jul:)

http://www.yrlabus.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

20 december 2011 12:06

Vad härligt att kunna busa ordentligt i snön - det är något vi saknar rejält nu!! :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Monica

Monica

20 december 2011 16:08

Här är det slask nu men i morgon bitti får man nog ta skridskorna när man hämtar tidningen;-)
Härliga bilder bäst gillar jag bilden där den lilla svarta har den riktiga fjäskarminen;-)
Ha en skön kväll/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annica,Märta o Bollnäsa

20 december 2011 19:10

Jaaa man blir så glad när man slipper det lortiga vädret=) men så trist när det blir plusgrader o mina vovvor får en massa snö klutar som sitter fast...haha dom ser ut som riktiga byggare ibland,
Fina foton som vanligt har du tagit:)
Ha det så bra nu!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards