Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 25 december 2011

Bara En Natt Kvar Att Jobba

Av Heratorpets Vinja - 25 december 2011 20:30

Efter jag sovit klart idag så blev det en promenad med Zäpo o hans matteWalking The Dog Female . Blev en tur uppe i skogen och på elljusspåret, idag fick dom både intervaller och backträning.


Vädret var inte så kul, inge regn men det blåste en del Windy. Tror det var lite sol på fm   , men den han jag tyvärr inte med att se nått av   .


Det blev ungefär 7 intervaller, både i backar och vanliga. Dagens promenad blev ca 7 km.


Gillar inte när det blir skumt ute så fort för man måste fota så när då om det ska bli bra bilder. Men som sagt, vädret kan man inte göra nått åt.


.

  

Inte är det mycke till vinter här inte.....Ser ut som vilken höstdag som helst.


  

Någon har roat sig med att dekorera lite i träden.


  

En snabbkoll av bryggan han Vinja med medans hon väntade på Zäpo.


  

Men hallå där bak....Kan ni skynda er lite.


  

Vinja med sin kong som hon fick i julklapp av Zäpo.


  

Mor och son med sina kongar.


  

Zäpo och sin kong.


  

Vinja roar sig med sin kong.


  

På väg åt olika håll.


  

Lite is fanns det kvar på några ställen på elljusspåret.


  

Fina Zäpo.


    

Vattenpaus.


  

Lilla pärlan poserar i mörkret.


.

Har nu bara en natt att jobba innan jag blir ledig   . Med lite tur så går natten fort så man får komma hem och sova lite. Kanske till o med kan bli lite slumrande på jobbet   , för jag tror vi har slut på band att köra. Men det återstår att se när man kommer dit.


Nu ska jag susa iväg till jobbet. Vi får höras senare på jobbet med lite tur. Hoppas att ni haft en bra dag.


Bye Bye   .








 
 
Emma och Malte

Emma och Malte

25 december 2011 21:32

Visst är det tråkigt att det är så mörkt ute :-( Men nu börjar det ju gå mot ljusare tider igen!!
Hoppas ni haft en bra jul! Och att ni får en bra fortsättning :-)
Kram!

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

25 december 2011 22:31

Ser lite halt ut, på vägen. Här finns inte minsta spår kvar av snö. Men blåst!!! Dagmar heter hon visst den här gången.
Hoppas du haft det bra, och att sista natten ger dig lite sömn ;-)
Kram, kram

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

25 december 2011 22:45

Tack så mycket. Jaa, kan du tänka dig......så eländigt, att fylla år på julafton ;-)
Näe, det hade inte varit lätt att få med sig honom till bilen, i den terrängen. Över stockar o stenar :-)
Hoppas du kan få lite sömn......att sitta av tiden är ju inte kul :-(
Kram igen

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Grabbarna boys

Grabbarna boys

25 december 2011 23:48

Fina bilder.....som vanligt!!
Nej, vädret kan man inte styra, synd tycker vi.
Inte ska det vara + 8 grader ute vid denna årstiden???
Det ska vara några minus och lagom med snö!
Trevlig natt på dig.
Vov o kram!

http://www.grabbarnaboys.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

26 december 2011 05:29

Det är alltid nackdelen när det inte skottas - snön packas hårt, och sen blir det rena skridskobanan av vägarna!

Förra året räddade broddarna livet på mig! Låt oss se om jag kommer att behöva ta fram dem i januari!

Sv: Det mesta vattnet lyckades jag nog få bort, men det finns fortfarande lite vatten kvar. Jag får försöka fylla hålen med grus snart :P

http://www.henrikolsson.eu

 
Malin

Malin

26 december 2011 08:19

Kikar in och önskar er en fin annandag jul!
Fina bilder som alltid!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Becca & Olga

Becca & Olga

26 december 2011 08:34

Ser ut som om "någon" dekorerat med hundbajspåsar :)

http://www.aktivmedhund.wordpress.com

 
Ingen bild

Jenny N

26 december 2011 18:38

Vilken tjusig smällkaramell :)
Då innebär det att du har gått på ledigt nu då :) Härligt!

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

26 december 2011 23:09

Jaha ja, var har du tagit vägen då???
Hoppas du inte halkat omkull ;-)
För mig tar dagen slut nu.
Ses säkert i morrn :-)
Kram på dig

http://quilaoronja.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards