Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2012

Haft Brorsan Bärra Här På Besök Idag

Av Heratorpets Vinja - 1 oktober 2012 22:45

Idag så har vi haft fint främmande här, det var Bozzas bror Bärra med matte Lena som var här   .


Vädret var inte så kul, men vi klarade oss från regn i alla fall. Vi började med att gå en promenad i skogen med hela schäfergänget. Det var Heratorparna Knutte, Bärra, Vinja o Bärra och sen Waagendorfs Qalle. Blev en väldans massa bus i skogen på småttingarna, tyvärr så tog jag inte med kameran där. Men vi gick senare ner på appellplanen så dom fick busa och bli fotade   .


Blev som vanligt en väldans massa kort. Både när Lena tränade med Qalle och hennes kompis Bibban tränade och på småttingarna. men eftersom jag jobbar natt så fick jag välja ut några kort som kommer idag så ska jag fixa resten tills i morgon.


Så idag så blir det bara några bilder på småttingarna när dom busar.


 

Ge dig dig brorsan.


 

Nej du syrran det gör jag inte....


 

Dom har så kul dom små.


 

Ta mig om du kan.


 

Hmm, konstig bus stil....


 

Du och jag brorsan, ja du och jag syrran   .


 

Fina Bärra och Bozza.


 


 

Bozza biter Bärra i rumpan.


     

Visst är dom söta dom små liven   .


Ja det var dom korten som blev idag, ska försöka fixa lite mera kort i morgon när jag vaknar. Får väl se hur mycke man får sova efter nattens jobb med en Bozza som troligtvis inte vill sova lika länge som hennes matte.


Är redan trött så ni får hålla tummarna att jag orkar hålla mig vaken hela natten   .

 
 
Lindha

Lindha

2 oktober 2012 11:15

Vilka fina kort som alltid, på jätte fina vovvar! :)
Kul att träffa brorsan o få leka lite med han! Bozza verkar vara en tik med drag i, spöar upp brorsan ;)

Hoppas du får sovit ordentligt!
Kram

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

2 oktober 2012 11:30

Så söta dem är :)

Sv: Ja, dem kan roa sig lite tillsammans också, men när vädret är dåligt blir det mest inomhus för deras del :/

http://www.henrikolsson.eu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards