Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2011

Härlig Höstpromenad I Solen

Av Heratorpets Vinja - 14 oktober 2011 23:29

Idag har det varit ett kanon väder, en massa sol   och inte blåste det nått heller   . Så det har verkligen varit en skön höst dag.


Mitt på dan så gick jag och Angie en promenad, blev udden ut och sen runt elljusspåret en sväng Walking Dog. Vinja och Zäpo hade kul och busade en del, hade även en massa dragkamp vilket dom gillar bägge två gillar   .


Dagens sväng blev ca 6,5 km.


.

  

Mor och son.


  

Bus.


  

Söta Zäpo.


  

Vinja hittat lite gott vatten.


  

Dragkamp.


  

Bägge vill ha samma pinne.


  

Två söta schäfer rumpor på väg med pinnen.


  

Bägge kämpar och drar.


  

Försök ta den om du törs......


  

Så fina i solen   .


.

Klockan har nu passerat 12 på natten, är hög tid att gå och lägga sig. Ska nämligen vara och titta på Mh kl 8 i morgon på 2 av Vinjas valpar. Ska bli jätte spännande att få se dom. Gäller bara ta på sig redigt med kläder för det blir nog rätt kallt så tidigt på morgonen.


Hoppas att ni alla haft en skön dag   . Ja kanske inte alla kanske, finns en som jag gör så här åt   och skulle även göra så här   . Men tyvärr så hjälper nog inte det heller.


Men alla ni andra önskar jag allt gott   .













 
 
Sarah

Sarah

15 oktober 2011 07:04

Underbar höstdag!!!

http://chanellie.bloggplatsen.se

 
Jeanette, Sly & Maya

Jeanette, Sly & Maya

15 oktober 2011 09:07

Härlig höstdag:) Håller tummarna att Vinjas valpars MH idag går bra. Ja, det är väldigt vad din amerikanska "dam" håller på... har tagit bort bara igår två kommentarer från henne... man blir ju lite "lätt" trött att hon orkar... Ha en skön helg!

http://www.starsweepers.se

 
Monica

Monica

15 oktober 2011 09:13

Hoppas det inte är jag som får smisk på bara stjärten, nä det är det nog inte tror mej veta vem det är;-)))
Det är kul att se sina avkommor göra MH, jag var så stolt över Zeuskullen vilka vovvar.
Ja bäst att bylta på sej ordentligt om man ska vara ute flera timmar.
Ha en bra dag/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Madde

Madde

15 oktober 2011 09:40

Vad spännande med MH, hoppas det går som förväntat!

ha en fin helg

http://schaferlyan.blogspot.com

 
Ingen bild

Jenny N

15 oktober 2011 11:08

Åh så härliga bilder :)
Så spännande med MH idag!

Det kommer nya kommentarer från "dig" med länk till Angies "nya" sida igen... Har raderat hos mig men fler kan vara drabbade.

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

15 oktober 2011 12:21

Vilka härliga bilder! :) Det finns inget bättre än att se vovvar leka :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Kicki

Kicki

15 oktober 2011 16:11

...kul att se hennes valpar på MH...går säkert bra för de!! ha en skön lördag!! kramiz

http://www.gammtackan.blogg.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

15 oktober 2011 16:14

Sv: Ja, det är härligt och se de små liven busa :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Mia och Greta

Mia och Greta

15 oktober 2011 17:45

Ja det var kallt i morse. Men blev skönare under dagen. Hoppas MH:t gick bra!

http://www.razzeltrazzel.se

 
Ingen bild

Quila o Ronja

15 oktober 2011 23:10

Åh, vad kul med MH! Det blir väl bilder, va, va, va??? ;-)))
Visst är det underbart väder! Lämpar sig väldigt bra för hundpromenader.
Jaa, jättekul med simmet!

"Giftet" det var en granne som tömt en tunna, med gammalt avfall, som stått i flera år. Inte någon kompost alltså. Det är så himla äckligt. Stinker!

Ha det så kul på simmet i morrn!
Tjingeling

 
Cruellas sida

Cruellas sida

16 oktober 2011 00:08

Haha...jag tror mig oxå veta vem som får smisk. Du behöver inte vara orolig, jag tar bort kommentarerna så fort jag ser dom. Vilken härlig dag ni verkar ha haft. Det är bara att passa på att njuta nu...det kanske inte blir så många såna dagar till innan vintern!

http://crllaue.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards