Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Full Fart Nästan Hela Dagen & Promenad Ut Mot Våtmarken

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2011 20:27

Idag så har Angie och jag farit omkring på lite olika ställen mitt på dan. När det var klart så kidnappade jag Zäpo, så han fick följa med mig och Vinja på en promenadWalking The Dog Female. Ja kidnappa ska jag väl kanske inte säga, Angie var lite upptagen på em så han fick hänga med mig och Vinja på em.


Vi åkte mot våtmarken och gick en sväng idag. Blev inte hela ut för jag var tvungen hinna handla och fixa mat innan jag var tvungen lägga mig en stund   . Ska ju ut och göra 2 nätterinnan jag blir ledig.


Dagens promenad blev ca 6 km och vovvarna hade kul med lite bus.


Måste ju som sagt snart iväg till jobbet så jag får skynda mig lite med bilderna om ni ska hinna få några.


.

   

Lite bus.


   

Intressant läsning.


   

Solen försökte ta sig fram bakom molnen.


   

Zäpo med en pinne han hittade.


   

Lite poserande på en brunn.


   

Stolt Vinja med pinnen hon lyckade sno från Zäpo.


   

Puss på dig mamma   .


   

Så fina dom är mor och son i höstlöven.


   

Zäpo lyckades sno tillbaka sin pinne.


         

Blev sen en massa bus och dragkamp med pinnen.


   

Två söta schäferrumpor på väg med pinnen.


   

På tillbakavägen så började solen lysa så fint.


   

Men kan du skynda dig lite då....Måste man vänta på dig....


   

Vinja med en kul pinne hon hittade.


   

Bävrarna har varit i farten och gnagt en del.


.

Nu måste jag verkligen skynda mig. Med lite tur kan jag besöka er i natt, för nu hinner jag tyvärr inte.


Bye, Bye   . 





 
 
lanthandel.bloggplatsen.se

lanthandel.bloggplatsen.se

26 oktober 2011 21:05

hej jag ÄLSKAR schäfrar!
jättefina bilder.
jag har lagt till er bland mina länker!
din blogg ska jag minsann följa.
ha en bra onsdagskväll.

http://lanthandel.bloggplatsen.se

 
Grabbarna boys

Grabbarna boys

26 oktober 2011 21:08

Haaa, schäfer-rumpor är ju precis lika söta som cocker-rumpor säger vår matte!!
Vov från grabbarna boys!

http://www.grabbarnaboys.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

26 oktober 2011 22:22

Vilka härliga bilder det blir i höstljuset!
Är det jag som ser illa, eller har Vinja blivit lite mörkare? Ffa på ryggen? Fina är dom, hur som helst. Både mor o son.
Ha det bra på jobbet!
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

26 oktober 2011 23:01

Snabb natt brukar det alltid kännas som, när man måste upp i ottan ;-)
Aha, ska hon ha en valpkull till!! Vad kul!! Ska bli roligt att följa.
Jag hoppar i säng nu, och du jobbar på duktigt, hahaha!
Hörs i morrn, efter att vi spårat på Omberg!
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

27 oktober 2011 05:04

Så fina dem är :)

Bilderna blir så härliga nu med alla färger :)

Sv: Jag får bita ihop - jag ska ju vara ledig från 08.15 :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Sarah

Sarah

27 oktober 2011 08:18

Dom verkar ha så otroligt roligt dom där två :)
KRam

http://chanellie.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

27 oktober 2011 08:47

Fina bilder, har nog för dålig bredbandshastighet för dom riktigt stora bilderna på bloggplatsen för det är bara där jag har problem med att ladda upp bilder. Inte på min egen sida för jag minskar ner dom från Mb till Kb innan jag lägger in dom, men det är ju ett extrajobb det med.
Ha en skön dag i regnet/KRAM

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Emma o Malte

Emma o Malte

27 oktober 2011 10:37

Vad söööta ni är där ni går tillsammans och håller i samma pinne!! Roligt att ni trivs så bra ihop :-)
Ni verkar ha många härliga rundor att gå och där hundarna kan va lösa! Här blir det ju mest rundor i bostadsområden..
Hoppas det gått bra att jobba i natt!
Kramar!

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

 
Malin

Malin

27 oktober 2011 12:23

Åh vilka underbara bilder =) Speciellt dom där dom går tsm med en stor pinne :) ... Hoppas du får en bra torsdag!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Britt Marie o Rudi

28 oktober 2011 15:37

Bra kidnappning för alla inblandade!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards